ПОШУК ПО САЙТУ
Космо

КОНСУЛЬТАЦІЇ

Категорія:
Експерт:
extrait
Доброго дня! Я користуюсь послугами мережі Космо не перший рік. До теперішнього часу у нас не виникало жодних проблем із якістю ні товарів, ні обслуговування. Однак за останні два тижні консультант магазину вже втретє бере мої особисті данні, аргументуючи це тим, що моя картка лояльності (вона у мене в одному екземплярі) не зареєстрована. Я розумію, що заповнити анкету один раз - це необхідність, спрямована на пролонгацію програми постійного покупця. Прохання надати ті ж самі данні вдруге припустима, якщо перша анкета була за певних обставин втрачена. Все ж таки, втрачати час втретє на надиктовування данних і пидпис - це занадно навіть для мене. Невже у Космо працють настільки некомпетентні працівники, що не можуть передати анкету у відділ обробки данних вчасно? Чи у вас погано налагоджена комунікація між магазинами та головним офісом, або ж спеціалізованим відділом по роботі з покупцями (чи іншу службу)? Також зазначу, що зверталась сьогодні на гарячу ліняю мережі із прохання зареєструвати мою картку у телефонному режимі, якщо це не можливо зробити у магазині. Однак мені було відмовлено. Я прошу прийняти до уваги моє звернення і зафіксувати данні, що особисто внесла в кабінет користувача, який не збиралась створювати. Відверто кажучи, після двотижневого повторювання одних і тих самих слів в одному магазині, не впевнена, що бажаю користуватись послугами Космо у подальшому. Дякую за розуміння.

05.02.2016

КОСМО-консультант
Доброго дня! Ми вдячні Вам за звернення. Та приносимо вибачення за таку ситуацію. Ми обов'язково приділимо увагу цьому питанню, аби побідне не повторилося у майбутньому.

05.02.2016
0
Koval2901
Доброго дня! Раніше заповнила анкету в магазині Космос розіграш подарунків від Космо. Сьогодні отримала дзвінок що я стала власницею фена. Чи не могли б ви перевірити інформагію. Велике дякую!

03.02.2016

КОСМО-консультант
Доброго дня! Будь ласка, вкажіть Ваше прізвище та ім'я для перевірки інформації.

03.02.2016
Категорія: Інші питання
1
5334748Лора
Добрый день!30 января по рекомендации продавца-консультанта, мною были приобретены маникюрные ножницы артикул "247051 OVS ножницы для кутикул 10-1045" (ультратонкие изогнутые лезвия). На следующий день, при вскрытии упаковки (не просматриваемой), я обнаружила, что ножницы совершенно не предназначены для кутикул (толстые), да ещё и тупые! В понедельник 1февраля 2016г. я обратилась в магазин, где были куплены ножницы (г. Киев, ул. Гната Юры, 16), с просьбой вернуть не качественный товар, мне ответили отказом, хотя я предоставила сами ножницы, упаковку и чек. Сотрудники магазина аргументировали свой отказ тем, что упаковка была повреждена. Каким образом можно было определить недостатки ножниц, не вскрыв (аккуратно) упаковку? Подскажите пожалуйста, как мне вернуть функционально не пригодный товар и получить деньги? Шевченко Лора . №карты Космо 5334748. Жду ответ.

02.02.2016

КОСМО-консультант
Добрый день! С Вами свяжется управляющая магазина по возврату товара. Принято решение оформить возврат и вернуть Вам деньги за покупку. Просим прощения за сложившуюся ситуацию. Пожалуйста, укажите свой номер телефона в комментарии к данному вопросу.

02.02.2016
Категорія: Інші питання
1
Naty277
Добрий день! Сьогодні взяла у магазині студентську картку знижок. Прийшла додому, дивлюся, а там написано, що картка діє до 01.09.2015. Я не можу нею користуватися? Але ж сьогодні мені її тільки видали.

01.02.2016

КОСМО-консультант
Доброго дня! Не хвилюйтеся, картка працюватиме, і Ви зможете отримувати знижки. Та будемо вдячні, якщо скажете, в якому магазині Ви отримали цю картку. Щоб ми могли зробити заміну карток в магазині. Дякуємо за звернення.

01.02.2016
1
Aromagija
Здравствуйте! Меня интересует карандаш для бровей SEVENTEEN №6. Всегда покупала его в вашей торговой сети. Уже зашла в 3 магазина Космо - именно этого номера там нет в наличии. Подскажите, пожалуйста, в каком из магазинов Космо я могу его приобрести? Спасибо!

01.02.2016

КОСМО-консультант
Здравствуйте! Этот карандаш можно приобрести в таких магазинах: ул.Б.Васильковская, 143/2, бул. Леси Украинки, 17-19, пр-т Победы, 46, бул. Шевченка, 60, ул. Мишуги, 6. Приятных покупок в КОСМО!

01.02.2016
Категорія: Краса
0
foto
Поставити питання

Увага: лише авторизовані користувачі можуть ставити свої питання експертам! Будь ласка, зареєструйтеся.