ПОШУК ПО САЙТУ
Космо

КОНСУЛЬТАЦІЇ

Категорія:
Експерт:
6386549
Добрый вечер. Я зарегистрировалась на сайте,где указала свой номер телефона. Почему кассир когда я называю свой номер телефона не видит мою карточку.

27.09.2018

КОСМО-консультант
Доброго дня. Дуже вдячні Вам за зворотній зв'язок. На сьогодні в мережі магазинів КОСМО надання знижки  можливо двома способами: сканування пластикової картки при розрахунку або надання знижки по номеру телефону. Для того щоб скористатися функцією пошуку картки за номером вашого мобільного телефону(картка має бути зареєстрована касиром на касовому місці), або мати в наявності картку КОСМО клубу. Приємних покупок у КОСМО!  

27.09.2018
0
Lamila
Сегодня при попытке совершить покупку в магазине г.Ирпень ТЦ "Ирпень-Сити" произошёл неприятный инцидент. Был выбран товар - тушь Loreal Volume Million lashes fatal noir, цена на ценнике была указана с 50% скидкой и составляла 147грн с копейками. При пробитии ее на кассе цена стала 200 грн (с копейками). Указав кассиру на ошибку, я не получила ни объяснений, ни извинений. По закону я вполне могла настоять на продаже мне товара по ценнику, но не стала этого делать т.к. спешила. Прошу разобраться в данной ситуации, т.к. такие ситуации оставляют негативный осадок и отбивают всякое желание приходить в ваши магазины.

27.09.2018

КОСМО-консультант
Доброго дня. Ми вдячні Вам за те, що знайшли час та повідомили нам про ситуацію. За даним фактом буде проведено службове розслідування і відповідна робота з персоналом. Завдяки  Вашим відгукам ми маємо можливість вчасно реагувати на проблему та швидко її вирішувати

27.09.2018
Категорія: Інші питання
0
annabell
Доброго дня!Зіткнулась з неприємною несподіванкою-придбала подарункові сертифікати на чималу суму та при придбанні зясувала, що вони приймаються в патеці космо. При оплаті за ліки виявилось, що ліки продаються лише за повною вартістю без урахування знижки 5% за карткою. Дуже дивна річ- я купувала сертифікати без знижки, знижка не враховується при оплаті сертифікатами- отже людям просто не вигідно купувати та розраховуватись сертифікатами. Дуже дивна та суперечна ситупція-завжди людина отримує подяку за попередню ополату у вигляді знижки, в даному випадку людина навіть переплачує. Більше ніколи не куплю сертифікати на категорично не раджу їх купувати у Космо. Адміністрацію прошу перевірити цю ситуацію та пояснити чому виникає така несправедливість.

19.09.2018

КОСМО-консультант
Доброго дня. Просимо вибачення за створені Вам незручності  Для того, щоб ми могли вплинути на ситуацію та зв’язатись із Вами для вирішення питання  повідомте нам, будь - ласка,  номер Вашої дисконтної картки. Дякуємо за звернення.

19.09.2018
1
dashka2702
Доброго дня. Зіткнулась з дуже неприємним обслуговуванням. У двух магазинах міста Києва (метро Лук"янівка та ТЦ Олімпійський)не зчитувалась подарункова карта. Подзвонивши перший раз на гарячу лінію мене запевнили щоб я приходила у магазин та розрахувалась цією подарунковою карткою, а у разі виникнення проблем її просто замінять, тобто проблем не буде. Але прийшовши до іншого магазину сьогодні (12.09.18)картка знов не зчитувалась та адміністратор повідомила що не може вирішити моє питання через чергу у магазині (3 людини)і те що зараз "час пик", просила зачекати мінімум 20 хвилин... Я знов зателефонувала на гарячу лінії - і знов те саме:"зареєстрували Вашу заявку, чекайте протягом 2-3 днів дзвінка менеджера". Що це за обслуговування?! Скільки ще разів мені ходити до магазинів та дзвонити на гарячу лінію?! Строк картки не гумовий да і не тільки... Навіщо продавати подарункові карти якщо код не зчитується?!

12.09.2018

КОСМО-консультант
Шановний клієнте! Просимо вибачення за створені Вам незручності . Для обміну подарункового сертифікату чекаємо Вас в магазині за адресою: вул. В.Васильківська, 72. Дякуємо за звернення, команда КОСМО працює над удосконаленням системи.  

12.09.2018
Категорія: Інші питання
0
Sashozlaya
Сегодня была неприятно удивлена обслуживанием. В магазине по адресу Харьков. ул. Отакара Яроша. куда я хожу с момента открытия, всегда были очень вежливые и расторопные кассиры, сегодня же все было иначе. Когда я подошла расплатиться за покупки, кассир оформляла карту своим знакомым, она не торопилась и у женщин что-то не получалось с телефоном, и было очевидно что процесс затягивается на неизвестно долгое время. Так как я торопилась, спросила есть ли еще один кассир. На что получила ответ недовольным тоном, что меня сейчас обслужат и очередь не такая уж большая. "Сейчас" растянулось еще на несколько минут, за это время за мной уже выросла очередь из двух или трех покупателей, а кассир успела "навести уют и порядок" покричав на чьих-то, не мешающих совершенно никому, детей и повозмущавшись, что это магазин а не место для игр. На бейджике у девушки было имя Оксана и мне интересно, это изменения в кадровой политике и мне стоит завести привычку прогуливатся пять минут до другого маркета, или это была досадная и более неповторимая случайность?

10.09.2018

КОСМО-консультант
Доброго дня. Дякуємо Вам за детальну інформацію. Ми щиро  перепрошуємо за завданні Вам незручності. Розуміючи всю важливість  якісного  обслуговування  наших  покупців, ми  прислухалися  до  Ваших зауважень    та врахували  їх  в  подальшій  роботі. Завдяки Вашим відгукам ми маємо можливість вчасно реагувати на проблему та швидко її вирішувати

10.09.2018
Категорія: Інші питання
0
foto
Поставити питання

Увага: лише авторизовані користувачі можуть ставити свої питання експертам! Будь ласка, зареєструйтеся.