0
Про магазин

Про компанію

Історія розвитку компанії сягає 1994 року й відзначається надзвичайною динамікою – від першого орендованого складу до провідної мережі товарів для краси, здоров'я та сім'ї №1 в Україні.

Сьогодні понад 1 000 000 українців є постійними клієнтами торгової мережі "КОСМО", географія присутності якої поширюється на 27 міст у 12 областях України.

Магазини "КОСМО" відповідають європейському формату drogerie, що передбачає наявність усієї продукції першої необхідності для дому, краси та здоров'я. Так, у майже сотні магазинів "КОСМО" на вибір покупців представлено найширший асортимент косметики й товарів для догляду за тілом, продукції для здорового способу життя й сімейного затишку, побутової хімії, парфумерії, товарів для мам і немовлят, товарів категорії wellness (ароматичні олії, солі, спа) та безліч іншої корисної продукції – від провідних українських виробників та найкращих світових брендів.

Постійними партнерами "КОСМО" є офіційні представництва таких відомих брендів, як L’Oreal, Max Factor, Colgate & Palmolive, Natural Sea Beauty, Gillette, Nina Ricci, Calvin Klein, Garnier, Nivea, Vichy, Lierac, Schwarzkopf & Henkel та багато-багато інших.

Ми віримо, що життя – прекрасне, тому намагаємося щодня наповнювати його гармонією, забезпечуючи Вам оптимальний вибір товарів для краси та здоров'я: для Вас, Ваших близьких та Вашого Дому!

 

Власні торгові марки

Обличчя кожної торговельної мережі – це її власні торгові марки. ВТМ дозволяють надати споживачеві якісний та безпечний товар за доступну ціну. На сьогодні торговельна мережа «КОСМО» має 12 власних торгових марок: RINO, ШОША, Mari e Monti, Odri, «Ранкові роси», MIA, PA:RA, Viva for you, «Етнічна колекція», Qclean, Dillika, 4seasons. 

Однією з перших власних торгових марок мережі «КОСМО» є ШОША.  ШОША – це лінійка, яка презентує товари, призначені для догляду за малюками, а також дитячу побутову хімію. Всі засоби цієї торгової марки є переду сім ДИТЯЧИМИ, вони створені спеціально для захисту та піклування за тонкою й чутливою шкірою дитини, характеризуються стабільно високою якістю. Адже при виборі дитячих товарів мами насамперед звертають увагу на те, щоб вони були м’якими, добре переносилися дитиною та були створені спеціально для дітей. 

Усі товари ТМ ШОША відповідають чинному законодавству України, не містять мінеральної олії та парабенів, у їхньому складі обмежений вміст аніонних поверхнево-активних речовин, використовуються тільки гіпоалергенні ароматичні композиції, натуральні олії та екстракти. Ми активно розвиваємо партнерські стосунки з українськими та іноземними партнерами, які мають належний досвід та можливості для стабільного забезпечення найвищої якості продукції, що виготовляється безпосередньо на замовлення мережі «КОСМО». 

Одним з наших українських партнерів є виробник «Вельта-Косметік». Уже понад 7 років ми разом забезпечуємо найменших наших споживачів дитячими засобами для купання під ТМ ШОША: шампуні, гель-пінки для купання, рідке мило. Всі ці продукти пройшли відповідні спеціальні випробування для категорії товарів, призначених для дітей. При виробництві засобів використовується тільки якісна сировина, натуральні рослинні екстракти, гіпоалергенні ароматичні композиції, розроблені спеціально для дитячої косметики. Засоби мають рН, еквідермальний дитячій шкірі, й розроблені з урахуванням особливостей дитячого волосся. Вони мають легку піну, приємний аромат, не щипають очі й не подразнюють шкіру. 

Ми пишаємося, що одним з наших партнерів є підприємство «Вельта-Косметік», яке завжди готове підтримати та допомогти в створенні нових дитячих продуктів для догляду за малюками під ТМ ШОША.

 

Ексклюзивні бренди

  • DANIELLE LAROCHE. Косметика Danielle Laroche, що створена для щоденного догляду за обличчям на основі мінералів Мертвого моря та високоякісних швейцарських активних інгредієнтів, сприяє омолодженню клітин шкіри за рахунок стимулювання регенерації.
  • ABSOLUTE ORGANIC. Органічна косметика для щоденного догляду за шкірою будь-якого типу.
  • Pielor. Виробляється близько 300 видів продукції, серед яких засоби догляду за шкірою та волоссям. 
  • MADES. Заснована в 1990 році і виробляє широкий асортимент унікальних, сучасних, високоякісних продуктів для особистої гігієни. Продукція Mades представлена на 6 континентах у багатьох країнах світу. 
  • BEAUTY UK . Це незалежна торгова марка з великим досвідом у сфері моди, народжена у Великій Британії. Вона пропонує широкий асортимент доступних за ціною косметичних засобів, створених для того, щоб пробудити дух творчості.
  • Bellaoggi. Уся продукція бренду Bellaoggi виробляється в Італії та відповідає нормам якості Європейського Союзу. Сьогодні косметика Bellaoggi продається в 26- ти країнах світу, а з квітня 2016 року представлена також і в Україні - ексклюзивно в мережі магазинів «КОСМО».
  • DILIS. У парфумерії DILIS PARFUM використовуються тільки високоякісні парфумерні композиції від відомих французьких компаній, таких як S.A.S. Floressence, F. Mane Fils, Jean Niel, що знаходяться в загальновизнаній столиці світової парфумерії - місті Грасс (Франція).
  • Paul Darc & Paul Darc Studio. Жіноча та чоловіча парфюмерія Paul Darc Studio та Paul Darc від Zenith Parfums Paris ексклюзивно в Україні в магазинах мережі "КОСМО".
  • Agatha. Бренд французької парфумерної компанії CBI. Відповідно до цінностей бренду, парфуми Agatha втілюють легку вишуканість à la Parisienne. Трьома словами це: елегантність, гумор, мода. 
  • Horseball. З'явившись у Франції у 70-х роках, Horseball став найбільш популярним у кінному спорті та вийшов на міжнародну арену наприкінці 80-х. Сьогодні бренд знаходиться на вершині успіху. 
  • Coscentra B.V. Створена в Голландії в 2004 році й сьогодні однією з найбільших компаній-виробників парфумерії класу мас-маркет.Власні торговельні марки компанії стали одними з найпопулярніших брендів у світі завдяки старанням і роботі досвідченої команди з 20-ти річним досвідом роботи.
  • Louis Varel. Ексклюзивно в "КОСМО" - велика колекція жіночих і чоловічих парфумів Louis Varel від Zenith Parfums Paris. 
  • MAUBOUSSIN. Далекого 1827 року в Парижі був народжений зоряний ювелірний бренд Mаubussin. Засновника бренду Джорджа Мабуссана невдовзі було визнано великим паризьким ювеліром серед знавців ювелірного мистецтва. Витончений та яскравий дизайн коштовностей припав до смаку європейській публіці, тож ювелірний дім посів своє законне місце серед найвизначніших та найповажніших у вищому суспільстві. 
  • LULU CASTAGNETT. Бренд був названий на честь Лулу, сина легендарного французького композитора Сержа Генсбурга, а слово Castagnette додалося після поїздки до Іспанії. Фірмовою рисою марки став логотип у вигляді плюшевого ведмедика – в такий спосіб розробники втілили гумористичний натяк на дитячу безпосередність у стилі. Незабаром цей знак став символом національної пристрасності та грайливої невинності. 
  • Laura Baci. Компанія Parfums de Paris заснована у 2003 році та виробляє продукцію під брендом Laura Baci. Проте, менеджери та власники компанії працюють у парфумерному бізнесі уже багато років, що надає їм суттєвих переваг.
  • Daen. Сьогодні компанія є одним з лідерів з виробництва засобів для депіляції обличчя і тіла для жінок та чоловіків в Іспанії під торговою маркою Daen 
  • EYLURE. Різні колекції вигадливих накладних вій ручної роботи, в яких представлені моделі від надпомітних до натуральних і вишуканих, містять інструменти та клей, що забезпечують легке нанесення та професійний ефект.
  • KEMPHOR. Засоби догляду за ротовою порожниною Kemphor виготовляються іспанською компанією "Веркоз Лабораторіз". Компанія є лідером Іспанії з виробництва засобів догляду за ротовою порожниною та має власну лабораторію площею 400 кв. м.
  • SENSIMINT. Засоби догляду за ротовою порожниною Sensimint виготовляються іспанською компанією "Веркоз Лабораторіз", в лабораторії якої здійснюються розробки складу та формул для зубних паст і ополіскувачів торгових марок Kemphor та Sensimint. 

 

 

Соціальна відповідальність

Підтверджуючи статус лідера українського ринку, торговельна мережа "КОСМО" прагне неухильно дотримуватися в своїй роботі високих стандартів корпоративної соціальної відповідальності.

 

Піклуємось про своїх споживачів

Продукція власних торгових марок (ШОША, Mari e Monti, Rino та ін.) виробляється у повній відповідності до нормативних вимог і проходить регулярний лабораторний контроль із залученням сторонніх акредитованих організацій.

При цьому особливу увагу ми приділяємо своїй дитячій продукції – яка придатна для маленьких споживачів уже від перших днів їхнього життя, завдяки відмові від шкідливих компонентів на користь винятково безпечних високоякісних складових. Усі продукти протестовані дерматологічно та мають у складі рослинні компоненти.

 

Цінуємо своїх працівників

Усі співробітники компанії "СУМАТРА-ЛТД", яка керує ТМ "КОСМО", мають легальні зарплати та належний соціальний захист, передбачений офіційними умовами працевлаштування.

Ми завжди дбаємо про підвищення кваліфікації своїх працівників, намагаючись забезпечити якнайкращі умови для їхнього професійного зростання.

Компанія "СУМАТРА-ЛТД" також підтримує громадські й благодійні організації, що опікуються дітьми-сиротами та дітьми з багатодітних сімей, людьми з обмеженими можливостями та людьми похилого віку.

 

Працюємо прозоро

Торговельна мережа "КОСМО" співпрацює зі своїми постачальниками та підрядниками на умовах відкритих тендерів, інформація про які завжди доступна на нашому корпоративному сайті.

 

Захищаємо довкілля

Торгова мережа магазинів «КОСМО» виступає за захист навколишнього середовища. Тому в магазинах реалізуються пакети зі спеціальною ЕКО добавкою, завдяки якій пакет не завдає шкоди довкіллю і повністю розкладається в середньому за три роки.

По даним екологів, в природі викинуті пакети зберігаються від 150 до 400 років та не піддаються біологічному розкладанню. Також поліетиленові пакети складають одну десяту частину всього сміття яке виробляється людиною на планеті. 

Долучайтеся і Ви до захисту нашої планети.

Вгору