КомпаніяПокупцевіСпівпрацяКонтактиКар’єра

Побажання

Список побажань порожній

Кошик

Кошик порожній

BEAUTY-тренди і терміни про які говорять всі

BEAUTY-тренди і терміни про які говорять всі

Дещо цікаве

В нашому світі немає нічого постійного, кожного дня з’являються новинки, а тренди змінюються частіше, ніж пори року.

    Так легко пропустити цікаву новинку, а не встигнеш і озирнутися, а тут уже новеньке слово у всіх на вустах, а ти про нього «ні сном, ні духом». Хутчіш читай нашу статтю, щоб бути на одній хвилі з світом!

    Термін «грінері» (з англ. Green - зелений). Таким словом називають сімейство ароматів, що має яскраво виражені «зелені» нотки. Це запах свіжоскошеної трави, весняного лугу, запах лісу в прохолодний день. Окрім цього грінері-аромати побудовані на цитрусових та свіжих запахах.

    В парфумерії вже котрий рік поспіль аромати з додаванням пахощів моху, бамбуку, базиліку, білого чаю, соснових гілок та навіть васабі лідирують серед вподобань покупців. А чому? Все просто, варто лишень зазирнути до довідників з аромапсихології, де наводяться детальні пояснення із дії певних ароматів на стан людини. Грінері-аромати знімають стрес, втому, заспокоюють, приводять у тонус та навіть додають впевненості. Тож хутчіш шукай собі улюблений «зелений» парфум!


    Clean-beauty (з англ. - чиста краса). Тренд, що все дедалі більших обертів набирає у світі. З самого початку може здатися, що мова йде про екологічно чисту продукцію без використання хімічних засобів. Clean-beauty – це щось середнє між органічною косметикою на натуральною, головним її принципом є не нашкодити споживачу. Виготовляється дана продукція без додавання токсичних елементів, при чому у складі можуть бути синтетичні компоненти. Важливим моментом є процес виготовлення, адже він має не шкодити навколишньому середовищу, що ж до упаковки, то вона має бути безпечною для природи, наприклад, деякі виробники використовують поліетилен, що роблять з цукрової тростини. Така косметика часто без кольору, або прозора, а на дні може випадати осад.

    J-beauty та С-beauty. Трендом на корейську косметику нікого не здивуєш, а ще дедалі частіше споживачі звертаються до японської та китайської косметики. Японки вражають своєю порцеляновою шкірою та чистим обличчям, але за цією натуральною красою стоїть багатокомпонентний догляд з використанням мінімум шести засобів та масажем, аби доглядати не тільки за зовнішнім шаром шкіри, але і за внутрішнім.

    Китай сьогодні лідирує в області технологій та представляє кардинально інший погляд на догляд за шкірою, а ринок С-beauty є одним із найбільш швидкоростучих.

    SkinFood (з англ. – їстівна косметика)тренд корейської косметики,в основі якого лежить поняття про те, що всі поживні речовини для шкіри можна отримати з продуктів, котрі ми використовуємо в їжі. Так в косметику додають соки цитрусових, винні та грибні екстракти, активні елементи з морепродуктів.

Схоже, світ не стоїть на місці, з’явилося купа цікавих трендів, які ми зовсім скоро зможемо спробувати та оцінити. 

анотація Сучасні тренди зі світу краси

Догляд за волоссям. Тренди чоловічих зачісок

Якщо жінці потрібно нанести косметику та витратити купу часу на те, щоб підібрати вдалий лук, аби виглядати неперевершено, то чоловіку для варто лишень підібрати стильну зачіску та мати доглянуте волосся.

Читати далі
Ніжна як шовк: догляд за шкірою дитини

Кожна матуся дбає, аби її дитя було доглянутим. Особливої уваги потребує ніжна дитяча шкіра, адже вона кардинально відрізняється від дорослої, тому і потребує зовсім іншого догляду.

Читати далі

Було цікаво? Поділись враженнями